Bestellen
Hoe bestel ik bij vloerenoutletzwolle.nl?
Zoek jouw gewenste artikelen op en voeg ze toe in je winkelmand. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer de gegevens. Geef aan hoe je het pakket bezorgd wil hebben en selecteer een betaalmethode. Zodra je dit hebt gedaan, kun je afrekenen en ontvang je een bevestiging per e-mail van jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen kun je bij het invullen van de gegevens aangeven dat het afleveradres afwijkt van het factuuradres.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wij proberen jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Bij ieder artikel staat een levertijd vermeld. Als ons dit niet lukt, dan laten wij jou het altijd weten.
Kan ik mijn bestelling veranderen?
Van gedachten veranderd? In dat geval kun je jouw bestelling annuleren en de gewenste artikelen bestellen door opnieuw een bestelling te plaatsen.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Een bestelling annuleren kan door een e-mail te sturen naar retourneren@vloerenoutletzwolle.nl. Vermeld het bestelnummer in de e-mail, zodat we weten om welke bestelling het gaat.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Je ontvangt een notificatie per e-mail zodra de status van jouw bestelling wijzigt. Zodra de bestelling bij de pakketbezorger is aangekomen, dan kun je de bestelling volgen via Track & Trace.
Hoe weet ik dat ik veilig shop?
Het is belangrijk om met een veilig gevoel te kunnen winkelen. Aan onze kant doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat dit ook zo is. Alle pagina’s van de webshop zijn voorzien van een SSL certificaat. Je kan dit zien door op het slotje te klikken bij de adresbalk. Dit betekent dat je winkelt in een veilige omgeving.